News & Blogs
Altijd op de hoogte over het laatste nieuws over BrandForceOne en de nieuwste blogs over strategische transformatie? Volg ons op LinkedIn of schrijf u in voor onze nieuwsbrief. Wij houden u graag op de hoogte en inspireren u met de beste strategische transformatietips!
Let’s fly podcast #1 – in gesprek met Robert Goudappel van CSU
In deze eerste aflevering van de Let’s Fly podcast gaat Ellen in gesprek met Robert Goudappel, directeur Hotel & Leisure bij schoonmaakbedrijf CSU. Ondanks haar omvang is CSU nog een echt familiebedrijf. Ellen vraagt Robert hoe dat kan.
BrandForceOne bouwt uit bij B-Mansion
BrandForceOne verhuist per direct naar B-Mansion in Enschede. Deze nieuwe locatie benadrukt de ambitie van BrandForceOne om in heel Nederland zichtbaar te worden als dé strategische transformatiespecialist voor MKB-bedrijven…
Maak kennis met teamleden Ellen & Kim
Het is vandaag Nationale Broer en Zus-dag. Dé aanleiding om in gesprek te gaan met de zussen binnen het team van BrandForceOne: Ellen en Kim. Hoe lang werken jullie…
Artikel in 4e editie Recreatief Totaal
In de 4e editie 2021 van het vakblad Recreatief Totaal schreef onze Vision Director Ellen Gackel een artikel over de kracht van het merk voor de recreatiebranche. Aan de hand van de case Landal Familieresort PUUR Exloo vertelt Ellen hoe het werken vanuit een sterke merkidentiteit…
Succesvol samenwerken obv heldere briefings
Om van je organisatie een geoliede machine te maken is het kunnen ‘aanzetten’ van anderen op waar jij naartoe wilt essentieel. Het goed briefen van wat je van die ander wilt en waarom…
BrandForceOne lanceert kraanvogelmethodiek
Wat begon als een beeldmerk is sinds de oprichting van BrandForceOne uitgegroeid tot de basis voor een hands-on aanpak voor de strategische transformatie van MKB-bedrijven. In het door oprichter van BrandForceOne, Ellen Gackel, ontwikkelde kraanvogelmodel…
Cool head, warm heart; leiderschap in crisistijd
Leiderschap in crisistijd. Zo’n twee weken geleden zijn we door Corona van het ene op het andere moment in een nieuwe situatie beland. Na het eerste acute schakelen zijn we zo langzamerhand gewend aan het samenwerken op afstand en hebben we met elkaar…
Strategy Box groot succes voor Fundaments
Tastbare strategische tool voor de organisatie. Ter afronding van de strategie-fase voor cloud-leverancier Fundaments, ontwikkelde BrandForceOne de Strategy Box. Naast een merkkompas waarin de (gewenste) identiteit van de organisatie is vastgelegd…
Strong wings: sales & marketingsynergie
Doelen realiseren vanuit een geoliede sales- & marketingmachine. Veel bedrijven lopen omzet mis doordat sales- en marketingafdelingen langs elkaar heen werken en niet goed op elkaar zijn afgestemd. Het ontbreekt aan synergetisch samenwerken om de strategische…
Regelmatig transformatietips ontvangen?
Schrijf u in voor onze nieuwsbrief.